luni, 18 iunie 2012

Rugaciune catre arhangeli

 Arhanghele Mihail, vino te rog în somnul meu din această noapte şi curăţă-mă de toate temerile care îmi blochează trăirea păcii, credinţei şi amintirii misiunii mele. Mihail, ajută-mă, te rog, să am curajul de a face oricare din schimbările care sunt necesare pentru ca eu să resimt şi să aduc mai multă iubire şi lumină. Te rog să mă ajuţi, făcând ca experienţele mele să fie paşnice şi armonioase, iar ei voi îngădui ca viaţa mea să fie vindecată de orice.

■ Arhanghele Metatron, te chem la mine acum. Te rog să mă vizitezi în somnul meu din această noapte şi să mă ajuţi să-mi reamintesc întrutotul misiunea mea. Te rog să deschizi registrele unde se află înscris obiectivul sufletului meu şi să mă ajuţi să îmi cunosc cu adevărat care îmi este misiunea predestinată, cea pe care trebuie să o realizez.

■ Arhanghele Jophiel, te chem la mine acum. Te rog ajută-mi să gândesc, să vorbesc şi să acţionez de la nivelul Sinelui meu Superior. Te rog să faci să tacă vocea egoului, pentru a ma putea ajuta să ascult de vocea Iubirii. Jophiel, ajută-mă să-mi purific şi să-mi înfrumuseţez inima, pentru a putea resimţi mai ades compasiunea şi iubirea. Ajută-mă să mă văd şi pe mine, şi pe alţii prin ochii tăi, Jophiel.

■ Arhanghele Raphael, te chem în visele mele din această noapte. Te rog să îmi activezi capacităţile mele naturale de vindecare. Te rog să-mi îndrumi şi să-mi îndrepţi paşii pe calea mea de vindecător. Te rog să mă vindeci de orice comportamente nesănătoase sau care creează dependenţă şi care îmi micşorează nivelurile energetice sau respectul de sine. Motivează-mă, te rog, să am o grijă deosebită de trupul meu.

Vă mulţumesc tuturor, şi ţie Creatorule, şi vouă, Arhanghelilor, pentru iubirea, îndrumarea şi vindecarea pe care mi le-aţi adus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu